Monday, January 20, 2014

Rukous

Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa."
Joh. 6:35 KR33/38

Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan.
Joh. 6:35 KR92

biscochos de Cayambe


Rakas Jumala, ravitse minut, anna minulle juotavaa.

Minulla on nälkä eikä mikään täytä minua. Kaikki minkä syön jättää minut tyhjäksi ja tunnen oloni niin merkityksettomäksi. Millään ei ole väliä, kukaan ei voi minua täyttää.

Minua janottaa eikä mikään auta. Kurkkuni on karheana kun huudan apua ja mikään ei sen poltetta sammuta. Olen juonut jo vuosia joka kerta uudesta lähteestä ja mikään niistä ei ole tuonut apua.

Auta sinä minua.

Sinä olet luvannut ravita minut, niin ettei minun koskaan olisi enää nälkä. Jos vain tulen luoksesi ei koskaan enää kaipaa mitään muuta.

Olet luvannut vapauttaa minut janostani, niin etten koskaan enää kaipaa mitään muuta kuin sinua. Jos vain uskon sinuun, saan olla vapaa.

Syötä minut ja juota minut. Täytä minut itselläsi ja rakkaudellasi, nyt ja aina.

Aamen.

No comments:

Post a Comment