Monday, July 8, 2013

Kristus minussa

Ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
Gal. 2:20 

Jeesus, kiitos siitä että kuolit puolestani. Minun itseni olisi mahdoton olla pyhä kuten sinä. Kiitos että nyt saan elää uskossa sinuun ja toivossa että sinä pelastat minut, jo tässä elämässä.
Meidän kaikkien on kuoltava. Jonakin päivänä saan nähdä sinut kasvoista kasvoihin. Mutta siihen saakka minun on elettävä täällä maan päälla. Anna minulle voimaa ja rohkeutta elää sinussa ja luottaa sinuun joka hetki. Anna minulle elämä jolla voin palvella muita ja heijastaa sinun pyhyyttäsi ja rakkauttasi muiden ihmisten elämään.
Kiitos että saan olla osallinen sinusta, amen.

No comments:

Post a Comment