Friday, November 29, 2013

Rukous

Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.
Ps. 25:5 KR33/38

Ohjaa minut totuuteesi ja opeta minua, sinä Jumalani, auttajani! Sinuun minä luotan aina.
Ps. 25:5 KR92


Herra, opasta minua etten minä eksyisi. Niin monesti tahdon tehdä asioita jotka eivät ole minulle hyväksi. Toivon saavani itselleni jotakin joka vahingoittaisi minua. On niin vaikea ymmärtää että sinun sääntösi ovat minun parhaakseni.
Johdata minua totuutesi tiellä, ohjaa minua siihen mikä on oikeaa. Opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni ja auttajani. Minä odotan sinua ja luotan sinuun, ilman sinua en voi mitään.
Rakas Jumala, vaikka olen itsepäinen ja satutan itseäni yhä uudelleen, annathan minulle anteeksi. En voi muuttua tahtomatta ja en voi tahtoa jos et muuta minua. Tarvitsen sinua voidakseni kulkea totuudessa ja pystyäkseni oppimaan sinulta, aamen.


No comments:

Post a Comment